[Rejestr] podsumowanie spotkania

Ma砱orzata Szuma駍ka malgorzata.szumanska w panoptykon.org
Czw, 4 Lut 2010, 16:14:38 MET

Postaram si臋 przygotowa膰 jak najszybciej draft skr贸conej wersji tekstu.
Oczywi艣cie do dalszej dyskusji. Jednak im wcze艣niej powstanie, tym wi臋ksza
chyba szansa na sprawne jego dopracowanie.

Pozdrawiam,
MSz

W dniu 4 lutego 2010 15:30 u偶ytkownik Katarzyna Szymielewicz <
katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org> napisa艂: