[Rejestr] podsumowanie spotkania

Dominika Bychawska D.Bychawska w hfhr.org.pl
Czw, 4 Lut 2010, 17:29:45 MET

Niestety dopiero teraz wr贸ci艂am ze spotkania.

Mog臋 pom贸c Ma艂gorzacie w dopracowaniu skr贸conej wersji i zaanga偶owa膰
student贸w z Fundacji do rozes艂ania jej dzisiaj w nocy. Jutro oczywi艣cie
wydrukuje 100 sztuk do rozdania.

Pozdrawiam,
Dominika

Ma艂gorzata Szuma艅ska pisze:
> Postaram si臋 przygotowa膰 jak najszybciej draft skr贸conej wersji
> tekstu. Oczywi艣cie do dalszej dyskusji. Jednak im wcze艣niej powstanie,
> tym wi臋ksza chyba szansa na sprawne jego dopracowanie.
>
> Pozdrawiam,
> MSz
>

> W dniu 4 lutego 2010 15:30 u偶ytkownik Katarzyna Szymielewicz
> <katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
> <mailto:katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org>> napisa艂:
>
>     To by艂oby doskonale!
>
>     Zwa偶ywszy na to ile (jak ma艂o) czasu zosta艂o, szanse "przebicia
> [...]

Dominika Bychawska-Siniarska

Koordynator Obserwatorium wolno艣ci medi贸w w Polsce
Helsi艅ska Fundacja Praw Cz艂owieka
ul. Zgoda 11
00-018 Warszawa
tel. 504 080 152
Za艂膮cznik HTML zosta艂 usuni臋ty...

Wi阠ej informacji o li禼ie dyskusyjnej Rejestr