[Rejestr] podsumowanie spotkania

Jacek Zadrożny jacek.zadrozny w post.pl
Czw, 4 Lut 2010, 09:15:05 MET

-----Original Message-----
From: rejestr-bounces w isoc.org.pl [mailto:rejestr-bounces w isoc.org.pl] On Behalf Of Jaroslaw Lipszyc
Sent: Thursday, February 04, 2010 6:48 AM
To: Katarzyna Szymielewicz
Cc: rejestr w isoc.org.pl
Subject: Re: [Rejestr] podsumowanie spotkania

Zajęło mi to jak widać całą noc. Czekam na miażdżącą krytykę. Uwagi wysyłajcie wprost na listę. Mam nadzieję, ze nie pominalem zadnej z uwag zglaszanych na liscie, jesli to sie stalo, prosze o wybaczenie.

JZ: całkiem udatnie. Mam kilka uwag, ale raczej porządkowych, niż merytorycznych:
- w tekście jest sporo literówek i innych błędów, więc zakładam że będzie jeszcze zredagowany; przy okazji - wydaje mi się, że nazwisko Boni się odmienia (Boniego),
- rozważyłbym zmianę kolejności obszarów w ostatniej części dokumentu, na przykład uważam, że dostępność powinna znaleźć się w okolicy edukacji medialnej lub udostępniania zasobów, ponieważ wiąże się przez wykluczenie z pierwszym, a standardami z drugim; oraz podobnie z innymi tematami;
- wreszcie - zdaję sobie sprawę, że accessibility kojarzy się wszystkim z osobami niepełnosprawnymi, a i dołączona lista argumentów za tym przemawia, ale ten obszar to coś znacznie szerszego. Wie o tym każdy, kto próbował skopiować tekst z pliku PDF będącego zestawem bitmap. Wysyłając treść postulatu nie użyłem sformułowania "o dostępność dla osób niepełnosprawnych", bo dostępność jest dla wszystkich. Jeżeli jednak uznacie, że dla celów promocyjnych tak będzie lepiej, to nie będę protestował.
Pozdrawiam i dziękuję za solidnie wykonaną pracę.
Jacek