[Rejestr] podsumowanie spotkania

Jaroslaw Lipszyc jaroslaw.lipszyc w wolnepodreczniki.pl
Czw, 4 Lut 2010, 06:47:45 MET

Zaj臋艂o mi to jak wida膰 ca艂膮 noc. Czekam na mia偶d偶膮c膮 krytyk臋. Uwagi
wysy艂ajcie wprost na list臋. Mam nadziej臋, ze nie pominalem zadnej z uwag
zglaszanych na liscie, jesli to sie stalo, prosze o wybaczenie.

pozdrawiam
Lipszyc