[Rejestr] podsumowanie spotkania

Katarzyna Szymielewicz katarzyna.szymielewicz w panoptykon.org
Śro, 3 Lut 2010, 13:17:12 MET

Dziękuję bardzo, świetne podsumowanie.

Gocha przekazała mi "przebieg dyskusji", więc mam poczucie że zyskałam w
miarę pełny obraz.

Mam dziś do wieczora bardzo ograniczony dostęp do Internetu, ze względu na
podróż, ale chętnie włączę się w dopracowywanie postulatów, tym bardziej że
w większości są spójne z tym co sama proponowałam na tej liście. Mogę
zaproponować brzmienie 1 i 2 , ale nie wcześniej niż w nocy.

Sądzę, że zdecydowanie trzeba je wysłać wcześniej do mediów. Czwartek
wystarczy.

Chętnie też zgłoszą swoją kandydaturę na zaprezentowanie naszego ogólnego
stanowiska  w trakcie spotkania. Myślę, że nasz duet z Jarkiem Lipszycem
sprawdza się nieźle przy takich okazjach - i "temperamentowo" i genderowo
;-)

Pozdrawiam,
K.