[Rejestr] Wraca projekt BLOKOWANIA sieci. Czy są chętni do działania w tej sprawie?

Pawel Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Sob, 11 Gru 2010, 13:57:52 MET

On 2010-12-11 12:47, Jozef Halbersztadt wrote:

Dzięki za infomacje o zapytaniach do komisarzy, wypowiedzi bardzo
interesujące.

> Można od policji, tym przypadku mam na myśli polską policję, domagać się zmian w zarządzaniu (u nich to pewnie nazywa się w dowodzeniu) mających na celu wprowadzenie choć nieco więcej racjonalności.

Tu nie chodzi o policję tylko o ustawodawcę, który ma psi obowiązek
(wynikający z regulaminu pracy Rady Ministrów) przeprowadzić rzetelną
ocenę skutków regulacji. Oczywiście nagminnie ten obowiązek ignoruje,
ale robi to głównie dlatego, że może. Nikt go o to nie wypytuje w
mediach, a dziennikarze zadowalają się luźnymi wypowiedziami polityków.
Ot, inny przykład sprzed paru dni:

http://echelon.pl/content/czyje-s%C4%85-pieni%C4%85dze-w-ofe

--
Paweł Krawczyk