[Rejestr] Historia choroby kazdego Polaka w wielkiej bazie danych

Robert Partyka bobson w bobson.pl
Wto, 27 Kwi 2010, 04:52:05 EDT

W dniu 2010-04-27 10:42, Paweł Krawczyk pisze:

> Ja też, ale skoro od zawsze demokratycznie wybieramy rządy
> socjaldemokratyczne to można albo z tym pogodzić i starać się by
> system redystrybucji był w miarę szczelny, albo się wyprowadzić do
> Rosji. Nie można mieć ciastka itd :) BTW trochę zbaczamy z tematu.

Albo można by się nie zgodzić i wymusić odejście od przesocjalizowanego
systemu przejadającego nasze pieniądze. "Chcecie uszczelniać - spoko.
Zgodzimy się na to jeśli...". Ciasteczka i takie tam:) Zdecydowanie
zboczyliśmy z tematu.

Pozdrawiam, BoBsoN