[Rejestr] Historia choroby kazdego Polaka w wielkiej bazie danych

Paweł Krawczyk pawel.krawczyk w hush.com
Wto, 27 Kwi 2010, 04:42:16 EDT

On Tue, 27 Apr 2010 10:27:20 +0200 Robert Partyka
<bobson w bobson.pl> wrote:

>Nawet bardziej niż chętnie - ale w takim wypadku mam mieć prawo
>nie
>płacić przymusowego haraczu na NFZ - nie można mieć ciastka i go
>zjeść.

Ja też, ale skoro od zawsze demokratycznie wybieramy rządy
socjaldemokratyczne to można albo z tym pogodzić i starać się by
system redystrybucji był w miarę szczelny, albo się wyprowadzić do
Rosji. Nie można mieć ciastka itd :) BTW trochę zbaczamy z tematu.

--
Paweł Krawczyk
http://ipsec.pl