[Rejestr] w sprawie konsultacji

Piotr Frączak piotr.fraczak w gmail.com
Pią, 30 Kwi 2010, 06:59:03 EDT

Na jakim etapie sąrozmowy pokongresowe, bo chyba straciłem wątek?

Dzisiaj bylismy jako OFOP w Ministerstwie Kultury (informacje zachwilę
przygotujemy) i dobra informacja jest taka, że MK chce konsultować, zła, że
nie ma całosciowego harmonogramu prac nad strategią kapitału społecznego.
Rozumiem, że jest tam wątek również dot. społeczeństwa informacyjnego....

Dodatkowo szukając rozporządzen KRRITV (konsultujemy w tej chwili jak
pisałem rozporzadzenie o organizacjach pozytku) znalazłem taką piekną strone
BIP-u. http://bip.krrit.gov.pl/pl/bip/rozporzadzenia

Piotr