[POLISA] Fwd: Link4 - po roku

Roman Habrat polisa@listy.icm.edu.pl
Wed, 03 Mar 2004 10:56:31 +0100

Dnia 2004-03-02 20:49, Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:

>From: Włodek <wlodek@...
>
>Za klika dni kończy mi się roczna polisa, zadzwoniłem więc pod 7x4, aby
>uzyskać informację o aktualnej kwocie do zapłacenia. W międzyczasie
>miałem jedną kolizję z mojej winy, czyli zniżki AC i OC zmniejszyły się
>o 10%. I tu, uwaga, informacja od konsultanta: "wprawdzie faktycznie,
>zniżki zmniejszyły się o 10% (czyli z moich 60% pozostało 50), ale
>musieliśmy podnieść stawkę, bo wypłacaliśmy odszkodowanie. A poza tym,
>to w zeszłym roku pomyliliśmy się przy wyliczaniu stawki AC.

Powinien się gość cieszyć, że miał rok ubezpieczenia za śmieszną cenę, a
przy kolizji wypłacili
mu całość odszkodowania zamiast tylko części wg proporcji stosunku
stawki zapłaconej do
stawki faktycznie należnej, jak to robią w innych towarzystwach.
A ten się burzy... :)

Jeśli nawet "pomyłki" były świadomą promocją, w celu nałapania klientów,
to należało z tego
korzystać i się cieszyć. A teraz ponownie wybierać na zimno.
--
Roman