[POLISA] Fwd: Link4 - po roku

Piotr J. Ochwal polisa@listy.icm.edu.pl
Tue, 2 Mar 2004 20:49:00 +0100

From: Włodek <wlodek@...
To: ring@...
Date: Tuesday, March 2, 2004, 8:42:44 PM
Subject: [Ring] Link4 - po roku

===8<===========Original message text===============

O żeszkurwaszponieważ!!!
W ubiegłym roku ubezpieczyłem samochód w Link4. Skuszony po pierwsze ,
po drugie - atrakcyjną stawką, niższą o ok.. 3000zł od konkurencji
(ówczesna Polonia), zapłaciłem ochoczo ok.. 1400zł.
Za klika dni kończy mi się roczna polisa, zadzwoniłem więc pod 7x4, aby
uzyskać informację o aktualnej kwocie do zapłacenia. W międzyczasie
miałem jedną kolizję z mojej winy, czyli zniżki AC i OC zmniejszyły się
o 10%. I tu, uwaga, informacja od konsultanta: "wprawdzie faktycznie,
zniżki zmniejszyły się o 10% (czyli z moich 60% pozostało 50), ale
musieliśmy podnieść stawkę, bo wypłacaliśmy odszkodowanie. A poza tym,
to w zeszłym roku pomyliliśmy się przy wyliczaniu stawki AC. I teraz
kwota, za ten sam samochód, tyle, że o rok starszy, wyniesie 3700 !!!
Niezła podwyżka, nie?
Czyli tak: zgłaszasz się pierwszy raz do L4 - bomba, niskie stawki,
assistance w cenie itd. Itp. No i w ciągu 4 miesięcy mamy 100000
kilentów. Mija roczek - sorry, źle naliczyliśmy, zarobił Pan?Pani na
tym, teraz podamy stwki właściwe...
Czy można ich gdzieś zaskarżyć?
Oczywiście wiem, że powinienem wziąć nowe stawki na piśmie, ale tak się
zapieniłem, że z miejsca wymówiłem im umowę ubezpiecznia.
A piszę to ku przestrodze innych...
Pzdr.
Włodek

===8<===========End of original message text========