Odp: Re: [Karty] Re: Przelew z karty kredytowej w BZWBK

Dawid Kulbicki dave at karty.info
Mon May 22 23:25:07 CEST 2006

Piotr Gralak napisał(a):
> Ja mam karte money.pl od okola tygodnia. Pojde do oddzialu sprobowac
> podpisac nowa umowe, aby moc dokonywac przelewow.

Ale nie rozumiem po co Ci nowa umowa. Opcja przelewów jest dostępna dla
wszystkich posiadaczy kart kredytowych BZWBK, którzy mają uaktywniony
BZWBK24.

Trudno powiedzieć jak to wszystko będzie działać. Jutro potestuje i się
zobaczy (o ile mi się uda). A może ktoś już próbował. Jest już taka
opcja w BZWBK24?

--
Dawid