Odp: Re: [Karty] Re: Przelew z karty kredytowej w BZWBK

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon May 22 23:07:35 CEST 2006

> Co więcej nowi posiadacze karty money.pl mają 3 miesiące kredytu za
> darmo... czyli wypłacamy cały limit i inwestujemy.
>
> P.S.
> Jutro idę odebrać kartę :)

Ja mam karte money.pl od okola tygodnia. Pojde do oddzialu sprobowac
podpisac nowa umowe, aby moc dokonywac przelewow. Sprobowac, bo daje
sobie glowe uciac, ze oddzial nie bedzie wiedzial o co mi chodzi :)
Odebralem w oddziale karte i nie dostalem umowy do podpisu (czy w WBK
nie ma umow o karte??? podpisalem jedynie wniosek, ktory wczesniej
skladalem przez net). nie dostalem zadnej umowy o internet, mimo, ze
zaznaczylem taka opcje. w domu sprawdzilem, ze moge zalogowac sie na
stary login i haslo, sprzed kilku lat, kiedy mialem karte wbk (jak z
niej zrezygnowalem to nie zablokowali mi netu jak sie okazuje, czy
byla do tego w ogole umowa to juz nie pamietam, ale chyba wraz z
likwidacja karty przestala obowiazywac, skoro nie mialem zadnych
innych produktow?) Mimo zalogowania sie karta nie byla podlaczona. na
szczescie udalo mi sie podlaczyc ja przez telefon.
Obawiam sie ze o przelewy bede musial troche powalczyc, ale bede
twardy. Przyzwyczajony jestem, ze takie problemy sa niestety w KAZDYM
oddzialowym banku.

Odnosnie przelewow:

1. troche gubia sie w tym co pisza:
"posiadaczom kart udostępniona zostaje możliwość dokonywania
codziennych płatności np. za prąd, gaz, telefon przy wykorzystaniu
limitu kredytowego w karcie kredytowej. "
a dalej:
"Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki: nie ma
możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny np: na rachunek
innej karty kredytowej (tzn nie można z rachunku karty kredytowej
spłacić innej karty) "
Najpierw mowa o platnosciach, potem o dowolnym rachunku w PLN oprocz
wlasnego (czyli koledze np. moge przelac). Pomijam juz oczywisty fakt,
ze nie maja jak sprawdzic, czy przelew nie idzie do mnie, ale w tych 2
punktach sami sobie zaprzeczaja.

2."Za dokonanie przelewu pobierana będzie opłata zgodnie z Taryfą
Opłat i Prowizji w wysokości 3 PLN"
Czyli przelewy za rachunki dalej placimy z Citka, a tu co najwyzej
cala kaske do siebie, znaczy sie, do kolegi :)

PG