Odp: Re: [Karty] Re: Przelew z karty kredytowej w BZWBK

Piotr Gralak piotr.gralak at gmail.com
Mon May 22 23:28:37 CEST 2006

> Ale nie rozumiem po co Ci nowa umowa. Opcja przelewów jest dostępna dla
> wszystkich posiadaczy kart kredytowych BZWBK, którzy mają uaktywniony
> BZWBK24.

przeczytaj dokladnie.
Klienci, którzy mają obecnie możliwość spłaty karty kredytowej przez
BZWBK24 internet będą mieli automatycznie udostępnioną funkcjonalność
przelewu z rachunku karty kredytowej.
Pozostałe osoby posiadające kartę kredytową BZWBK w celu aktywacji
funkcjonalności przelewu z rachunku karty kredytowej muszą udać się do
oddziału, gdzie podpiszą nową Umowę Usług Bankowości Elektronicznej
BZWBK24.

> Trudno powiedzieć jak to wszystko będzie działać. Jutro potestuje i się
> zobaczy (o ile mi się uda). A może ktoś już próbował. Jest już taka
> opcja w BZWBK24?

ja nie mam. zapewne z powodow jw. nie mam konta w wbk, wiec niee mam
mozliwosci splaty karty przez internet.

PG