[Karty] KK Radio Zet

Karol Zwiruk karol at zwiruk.pl
Mon Mar 13 12:56:33 CET 2006

złożyłem wniosek, odczekałem, otrzymałem maila:

W związku z Pana wnioskiem o wydanie karty kredytowej MultiZet:

Wymagane dokumenty do dostarczenia są takie same jak w przypadku karty Wola
Park: zaświadczenie o zatrudnieniu i wysokości wynagrodzenia średnio za
okres ostatnich 3 miesięcy, rachunek za tel lub energię lub ostatnie trzy
wyciągi bankowe.

Dodatkowo wymagane jest dostarczenie zdjęcia:
- W formie papierowej lub w formie elektronicznej. (w przypadku drugiej
opcji nośniki danych jest zatrzymywany przez bank. )

1. DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE ZDJĘCIA
* zdjęcie Klienta musi być zapisane w formacie .jpg
* może być pobrane z galerii zdjęć MultiBanku oferującej kilka
gotowych propozycji
* optymalne zdjęcie powinno mieć min 800x600 pikseli
* plik ze zdjęciem nie powinien przekroczyć 1,5 MB
* MultiBank nie ma możliwości poprawiania jakości dostarczanych zdjęć
* zdjęcie przyjmowane w formie papierowej powinno być naklejane na
'Kartę do zdjęcia' (załączam wzór). Należy tak przykleić zdjęcie, aby
fragment zdjęcia, który ma zostać naniesiony na kartę był widoczny w jednym
z wyciętych okienek

pytam - po co załączałem wniosek w aplikacji w necie - to tylko ściema była,
 a tak naprawdę cała zabawa zaczyna się na nowo ?

Karol Żwiruk
Świat Kart http://KartyOnLine.pl