Re: [Karty] Re: Tour des banques (było: T our de banques)

Adrian Kurowski adrian.kurowski at kartyonline.pl
Mon Mar 13 11:16:09 CET 2006

> I multibanku. Co prawda mam wrażenie że to *mnie* multibank coś nie
> lubi. Bo ani przy kredytcie hipotecznym nie chcą wogóle zejść z prowizji

Nie próbowałem, bo mam już dość Pekao S.A. Przynajmniej na jakiś czas :)
Jak lotowską Visę otwierałem to złożyłem dyspozycję, żeby mi jej nie
ubezpieczali bezsensownym pakietem ubezpieczeniowym za 6 zł miesięcznie,
ale i tak mi go "przyznali". Żeby sprawę odwrócić musiałem iść do oddziału
i pisać dyspozycję. I tak niestety w Pekao jest nadal ze wszystkim, jakby
telefon nie wystarczył. Dobrze, że chociaż te 6 zł oddali w następnym
miesiącu :)

-adrian