[Karty] Re: Tour des banques (było: Tour de banques)

Roman Sąsiada rsasiada at tlen.pl
Sat Mar 11 13:04:55 CET 2006

Użytkownik Piotr J. Ochwal napisał:
> Ja ostatnio rezygnowałem z karty MC u Rajfiego. Nie było żadnego
> zainteresowania utrzymaniem klienta.

A ja ostatnio negocjowałem w BZWBK w temacie opłaty rocznej za kartę
główną (którą rok temu wznowiono mi bezpłatnie) oraz za kartę dodatkową
(którą bezpłatnie dostałem w jakiejś promocji w zeszłym roku). Efekt:
pełen sukces, obie karty mam na kolejny rok bezpłatnie :D
A negocjacje polegały na tym, że pracownik oddział zadzwonił do Centrum
Komunikacji i oddał mi słuchawkę, pan po drugiej stronie rzucił okiem na
to co się na karcie wyrabiało, stwierdził "karty są intensywnie
wykorzystywane, więc mogę Panu zaproponować kolejny rok bezpłatnego
używania karty", na co z ochotą przystałem.
Można rzec że pod tym względem BZWBK rządzi, a nie jestem jakowymś super
klientem - limit niziutki (choć na maxa wykorzystywany) i spłacam w
terminie...

--
Roman Sąsiada
katoda(znaczek)poczta.onet.pl