[Karty] [ING] mojakarta

Karol Zwiruk karol at zwiruk.pl
Wed Jun 7 00:25:20 CEST 2006

"Sebastian Malarz" <sebmal w onet.pl> napisał(a):

> Co do głosowania - jeśli ktoś chce, to oczywiście zapraszam serdecznie
> pod tym adresem:
> http://www.mojakarta.ingbank.pl/browse/vote.php?naco=134
> aczkolwiek jestem realistą i nie sądzę, aby szanse na wygranie były duże

a czy czytałeś regulamin ? ;) (jest do ściągnięcia w pdfie)

16. W terminie do 30.06.2006 r. do godz.24.00 Projekty dopuszczone do
konkursu będą
podlegały ocenie _internatów_ odwiedzających stronę
www.mojakarta.ingbank.pl..
Ocena będzie polegała na oddaniu głosu na wybrany projekt.

Karol Żwiruk
Świat Kart http://KartyOnLine.pl