[Karty] [ING] mojakarta

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Wed Jun 7 00:48:57 CEST 2006

> a czy czytałeś regulamin ? ;) (jest do ściągnięcia w pdfie)

Czytałem :)

> terminie do 30.06.2006 r. do godz.24.00 Projekty dopuszczone do
> konkursu będą
> podlegały ocenie _internatów_ odwiedzających stronę
> www.mojakarta.ingbank.pl..
> Ocena będzie polegała na oddaniu głosu na wybrany projekt.

No i właśnie o tym mówię - do oddania głosu wystarczy kliknąć
projekt, podać jakiś adres e-mail i kliknąć link w otrzymanym na ten
adres mailu.  Nie jest to w żaden sposób weryfikowane, więc
na pewno znajdą się osoby, które aby wygrać samochód
pozakładają masę fikcyjnych kont pocztowych wyłącznie aby
zagłosować na swój projekt.

Bodajże w którejś z ostatnich GW był ciekawy reportaż
o facecie, który gra w różnych konkursach, głównie sms-owych,
aż mi się nie chciało wierzyć, że ludzie potrafią tak kombinować
w takiego rodzaju konkursach :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz