[Karty] [ING] mojakarta

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Tue Jun 6 22:44:15 CEST 2006

> A w dotychczas stworzonym projektach - pokazują TOP 3 - widnieje
> na miejscu 3 jako projektant kota niejaki SEBMAL :-)

Przyznaję się, to rzeczywiście moje dzieło :-) chciałem sobie przetestować
projektowanie karty, a akurat zdjęcie mojego kocięcia było pod ręką, więc
zostało wykorzystane do testów i przy okazji do konkursu :)

> Głosujmy na niego, to może da się przejechać tą (tym ?) AYGO :))

Co do głosowania - jeśli ktoś chce, to oczywiście zapraszam serdecznie
pod tym adresem:
http://www.mojakarta.ingbank.pl/browse/vote.php?naco=134
aczkolwiek jestem realistą i nie sądzę, aby szanse na wygranie były duże,
szczególnie biorąc pod uwagę dosyć pokaźną główną nagrodę i dużą łatwość
"nabijania" sobie głosów (do zagłosowania wystarczy podać tylko adres
e-mail).
Zamiast jednej tak dużej nagrody (przy tych zasadach głosowania) bank mógłby
lepiej zorganizować większą liczbę nagród o mniejszej wartości, wtedy może
konkurs byłby przystępniejszy.

> Ciekawe, czy se wykupi rejestrację S1SEB ? ;-)

Nie, tego błędu trzeci raz nie popełnię (poza tym SEBA a nie SEB jak już :-)
Raz czy dwa człowiek zaszaleje z rejestracją, a potem opinia już do końca
zostaje zszargana wyborem takiej (skądinąd jak dla mnie sympatycznej)
tablicy :)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz