RE: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Tomasz Skorupa tskorupa at fabro.pl
Tue Feb 14 12:33:20 CET 2006

> najdroższego na
> procenty to pryszcz.
>
> A mnie Twoje stanowisko przypomina rozmowę z rzecznikiem
> prasowym MultiBanku. Niestety, gros osób nie potrafi oduczyć
> się, że nim nie jestem.

Przepraszam ale nie rozumiem.
W wątku pojawiły się dwa stanowiska.
1. Usługa jest droga (PJO, Ja, linki).

2. Usługa jest warta swojej ceny (Ty) ze względu na profity.

Dlatego podałem Ci przykład jak Ja to odbieram (tu akapit o
Citi). Gdzie tu jest traktowanie Ciebie jak Rzecznika ?

> Ja PRYWATNIE uważam, że klienci nie muszą korzystać z
> MultiTransferu. A te x% to chyba nie jest zła cena za
> możliwości, które daje usługa, skoro firmy za to płacą.

Ok. Rozumiem że Twoje podejście jest takie, skoro są tacy
co płacą to cena jest dobra.

Pozwolisz że Ja będę miał inne zdanie ale ponieważ zgadzam
się z Tobą że wartość dodana w takim 'mTransferze' jest
interesująca ucieszyłem się z tego wątku mając nadzieję
że być może dowiem się jak te koszty obniżyć.

Swoją drogą czy firma zarejestrowana w Polsce może skorzystać
z usług CA w innym kraju UE ?

Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa