[Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Tue Feb 14 18:24:24 CET 2006

Tomasz Skorupa wrote:
> Pozwolisz że Ja będę miał inne zdanie ale ponieważ zgadzam
> się z Tobą że wartość dodana w takim 'mTransferze' jest
> interesująca ucieszyłem się z tego wątku mając nadzieję
> że być może dowiem się jak te koszty obniżyć.

A propos "wartości dodanych":

ze strony: https://zasilenia.simplus.pl/
------------------
Szybki przelew - szybki (2 - 4 min) i darmowy (żadnych dodatkowych
opłat).

Jeśli posiadasz konto w jednym z banków: PKO Bank Polski, Bank Pekao
S.A., Volkswagen Bank direct, Citibank Handlowy S.A., Bank Millennium
S.A., ING Bank Śląski S.A., LUKAS Bank lub Kredyt Bank S.A., to możesz
w łatwy i szybki sposób zasilić swój telefon bez żadnych dodatkowych
kosztów. Wystarczy, że zalogujesz się do swojego systemu bankowości
elektronicznej i wykonasz przelew wewnętrzny na podany rachunek, a
twoje konto zostanie doładowane kwotą równą wartości przelewu w
przeciągu od 2 do 4 minut!

I to jest właśnie wartość dodana! Firma sobie cyklicznie SAMA sprawdza
ruch na swoim koncie (bo nie sądzę, żeby jej Citek udostępnił jakiegoś
PUSH-a - to nie pl.sci.fi :-) automacik patrzy w tytuł pzelewu, gdzie
należy umieścić 9-cyfrowy numer telefonu I NIC WIĘCEJ, i szafa gra. I
można sobie stałe zlecenie założyć. I nikomu żaden mTransfer do
szczęścia nie jest potrzebny.