Re: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Krzysiek Kowalski krzysiek at kowalski.info.pl
Tue Feb 14 11:41:09 CET 2006

> W tej chwili Twoje stanowisko przypomina mi politykę Citi.
> Mamy tak dobre karty kredytowe że nie musimy obniżać najdroższego
> na rynku oprocentowania.
> mTransfer/multiTransfer jest takim ułatwieniem że te procenty to pryszcz.

A mnie Twoje stanowisko przypomina rozmowę z rzecznikiem prasowym
MultiBanku. Niestety, gros osób nie potrafi oduczyć się, że nim nie jestem.
Ja PRYWATNIE uważam, że klienci nie muszą korzystać z MultiTransferu. A te
x% to chyba nie jest zła cena za możliwości, które daje usługa, skoro firmy
za to płacą.