RE: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Tomasz Skorupa tskorupa at fabro.pl
Tue Feb 14 11:27:46 CET 2006

> A co ma guzik do ołówka? Gdybyś pomyślał trochę szerzej to

Dyskusja zaczeła być 'polityczna' ;-)

Krzysztofie, wracając jednak do początku chciałem zauważyć że zarówno
link podany przez Ciebie jak i mój, wskazują na pewne zjawisko.
Pośrednictwo przy rozliczaniu transakcji jest postrzegane jako drogie,
zarówno przy płaceniu kartami jak i przy korzystaniu z technologii
typu mTransfer.

Oczywiście pozostaje pytanie jaka jest skala tego zjawiska.

W tej chwili Twoje stanowisko przypomina mi politykę Citi.
Mamy tak dobre karty kredytowe że nie musimy obniżać najdroższego
na rynku oprocentowania.
mTransfer/multiTransfer jest takim ułatwieniem że te procenty to pryszcz.

Pozdrawiam,
Tomasz Skorupa