[Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Mon Feb 13 12:54:51 CET 2006

Krzysiek Kowalski wrote:
> Śmierdzi mi to jakąś gospodarką centralnie sterowaną ;)

Bynajmniej. Skoro banki się skrzyknęły i utworzyły organizację pod
tytułem VISA, to im wolno sobie pobierać takie opłaty, jakie chcą.
Jeśli się coś komuś nie podoba, to może się skrzyknąć i zbudować swoją
własną organizację. A następnie splajtować :)

> Skoro MT to zwykły przelew to też się dziwię dlaczego gros firm jest
> gotowych płacić za to prowizje ;P

Widocznie macie dobrych marketoidów, potrafiących sprzedać
nieświadomym firmowm kostki cukru opakowane w ładny kartonik w kwiatki
z napisem "Tania Bombonierka dla Teściowej". Ja bym tej usługi (jako
firma) nie kupił. Bo i po co?

> A tak serio - pisząc takie rzeczy albo robisz sobie ze mnie jaja, albo (co
> Ci się rzadko zdarza) nie wiesz zupełnie jakie benefity daje MT w
> porówananiu do zwykłego przelewu.

No właśnie. Nie wiem zupełnie. I głowę daję, że gdyby ten sklep
internetowy pod logo "m/Multi-transferu" podał swój numer konta w
m/Multi-banku i napisał: Jesli SAM zlecisz przelew - nie musisz płacić
2,2% prowizji - to jak myślisz? Kto by skorzystał z "benefitów"?
Chyba tylko e-snobi albo pacjenci zakładów lecznictwa dobrze
zamkniętego. Bo u nich też chyba jest internet, a przynajmniej takie
mam wrażenie, gdy czytam niektóre komentarze na Onecie czy innych
gacialach :-)