Re: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Krzysiek Kowalski krzysiek at kowalski.info.pl
Mon Feb 13 12:45:34 CET 2006

> Wybacz, Krzysiek - ale jeśli jeszcze w
> jakiś tam sposób potrafię i mogę zrozumieć pobieranie przez bank 2% za
> obsługę płatności kartowej

Śmierdzi mi to jakąś gospodarką centralnie sterowaną ;)

> doszło. Nikt tu niczym nie ryzykuje. Infrastruktury żadniej nie trzeba
> kupować ani w nią inwestować... Za co więc?

Eeee, to koszty usług kalkuluje się tylko na podstawie ilości zużytych łącz
i terminali? ;)
Skoro MT to zwykły przelew to też się dziwię dlaczego gros firm jest
gotowych płacić za to prowizje ;P
A tak serio - pisząc takie rzeczy albo robisz sobie ze mnie jaja, albo (co
Ci się rzadko zdarza) nie wiesz zupełnie jakie benefity daje MT w
porówananiu do zwykłego przelewu.

> Podaj widełki.

Nie czuję się upoważniony :)

pzdr