Re: [Karty] Re: Dopłacisz za kartę...

Krzysiek Kowalski krzysiek at kowalski.info.pl
Mon Feb 13 13:47:29 CET 2006

> Widocznie macie dobrych marketoidów, potrafiących sprzedać
> nieświadomym firmowm kostki cukru opakowane w ładny kartonik w kwiatki
> z napisem "Tania Bombonierka dla Teściowej". Ja bym tej usługi (jako
> firma) nie kupił. Bo i po co?

Nie ma wątpliwości, że wszyscy poza grupą Karty, Ebank i partią UPR to banda
głąbów i łatwowierców ;)

> No właśnie. Nie wiem zupełnie. I głowę daję, że gdyby ten sklep
> internetowy pod logo "m/Multi-transferu" podał swój numer konta w
> m/Multi-banku i napisał: Jesli SAM zlecisz przelew - nie musisz płacić
> 2,2% prowizji - to jak myślisz? Kto by skorzystał z "benefitów"?

Benefity są dla sklepu. I dotyczy to sklepów, które trzaskają sporo
transakcji miesięcznie - wtedy byś docenił pewne elementy automatyzacyjne
tego rozwiązania.
Zaś KAŻDY klient firmowy MultiBanku może sobie przyjmować płatności zwykłym
przelewem albo MultiTransferem za zryczałtowaną opłatą 5 zł/mies. ALE - nie
skorzysta z pewnych usług dodanych, za które się właśnie płaci taką a nie
inną prowizję :)

> Chyba tylko e-snobi albo pacjenci zakładów lecznictwa dobrze
> zamkniętego. Bo u nich też chyba jest internet, a przynajmniej takie
> mam wrażenie, gdy czytam niektóre komentarze na Onecie czy innych
> gacialach :-)

Przecież już dawno tu ustaliliśmy, ze w bankach pracują kłamcy, merketoidzy
i idioci. Cóż Cię więc to wszystko tak dziwi.

pzdr
KK