Odp: [Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Roman Habrat Roman.Habrat at asseco.pl
Sat Apr 8 19:55:41 CEST 2006

PJO - zapisano w dniu 2006-04-07 22:06:41:
> To akurat nie jest "wpłata znikąd", tylko jakimś cudem się musi z
> konta "541 do spłat" (skoro przykazano mi w umowie, że na to właśnie
> mam spłacać kartę) znaleźć na koncie "317 zadłużeniowym". Sprawdzałem
> przed chwilą - już się znalazła, a 541 jest znowu puste. Widać jakiś
> tam skrypt jednak okresowo biega i wymiata :)

Masz rację, napisałem mając na myśli konto zadłużenia przeterminowanego,
powinienem był sprawdzić. Tam pewnie też działa okresowo jakaś procedura,
która powoduje wysyłanie wezwań do zapłaty i windykację, ale co ona zrobi
z kwotą dodatnią, to się dopiero okaże.
Może dostaniesz wezwanie do zapłaty -50 groszy? :)