[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku, czyli chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle

Piotr J. Ochwal karty at ochwal.net
Fri Apr 7 22:06:41 CEST 2006

Roman Habrat wrote:
> Spodziewasz się, że na wszystkich kontach pracują
> okresowo jakieś skrypty do obsługi wpłat znikąd?

To akurat nie jest "wpłata znikąd", tylko jakimś cudem się musi z
konta "541 do spłat" (skoro przykazano mi w umowie, że na to właśnie
mam spłacać kartę) znaleźć na koncie "317 zadłużeniowym". Sprawdzałem
przed chwilą - już się znalazła, a 541 jest znowu puste. Widać jakiś
tam skrypt jednak okresowo biega i wymiata :)