[Karty] Re: "idealna" karta Fortis Banku

Boguslaw Lados blad at pingwin.waw.pl
Sun Apr 9 11:16:16 CEST 2006

From: "Piotr J. Ochwal"
> To akurat nie jest "wpłata znikąd", tylko jakimś cudem się musi z
> konta "541 do spłat" (skoro przykazano mi w umowie, że na to właśnie
> mam spłacać kartę) znaleźć na koncie "317 zadłużeniowym". Sprawdzałem
> przed chwilą - już się znalazła, a 541 jest znowu puste. Widać jakiś
> tam skrypt jednak okresowo biega i wymiata :)

tez mi na to wygląda, poniewaz w odpowiedzi na maile z zapytaniem,
czy zobacze w planet cos takiego jak zestawienie operacji, kwota i
termin splaty odpowiedzieli mi ze tylko na papierze takie cos generują.

Jak wyrobiłem kartę to najpierw zadeklarowałem automatyczną spłatę i to
się odbyło tak, że najpierw na konto 541 poleciała wpłata 25 zł za
wydanie karty (termin rozliczeniowy 3 marca - wykonanie w pierwszy
dzien roboczy później - 6 marca), a następnie jakiś skrypt wygenerował
pewnie obciążenie konta -541 i uznanie -317
*** blad ***