[Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 20 Nov 2005 22:50:00 +0100

Marcin Nowakowski wrote:
> Platynowej nie mam ;> raczej myślałem nad uzupełnieniem MC Gold bepehu

wymień se na VG ING-u (ja tak zrobiłem, bez problemu) - będziesz miec
lepsze kursy i niższy limit do uzyskania bezpłatnego wznowienia.

> DC ma jeszcze wielką zaletę w postaci ubezpieczeń.

Potwierdzam. Nie ma obecnie na naszym rynku kredytówki z lepszym
pakietem (pod względem limitów, małej ilości kejwitów, smolprintów i
innych wyłączeń oraz tym, że ubezpieczenia działa również podczas
wyjazdu za granicę własnym środkiem lokomocji)

> Jak długo czeka się na sam plastik?

jakieś 4-5 dni po złożeniu wniosku do DC powinien się u ciebie
zameldować kurier "Stolicy" z kartą. Na ustalenie PINu czeka się 1-2
dni (trzeba wypełnić formularz i wysłać do DC)