[Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Marcin Nowakowski karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 20 Nov 2005 22:33:49 +0100

Dnia 2005-11-20 22:27, osobnik podający się za Piotr J. Ochwal, śmiał
stwierdzić, iż:

> Pomijając 300 zł za wydanie (ja to "psychologicznie" traktuję, jak
> roczna prowizja 2% za linię kredytową 15.000 zł :-) - myślę, że warto.
> A na pewno warto wydac te trzy stówki na Dinersa niż na jakąś gównianą
> platynową Visę :)

Platynowej nie mam ;> raczej myślałem nad uzupełnieniem MC Gold bepehu i
płatniczej VG VW banku. Amex niestety odpada (ze względu na spłaty
przelewami zagranicznymi), DC ma jeszcze wielką zaletę w postaci
ubezpieczeń. Chyba się skuszę przed zimowym urlopem ;>
Jak długo czeka się na sam plastik?

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105