[Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Marcin Nowakowski karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 20 Nov 2005 22:52:25 +0100

Dnia 2005-11-20 22:50, osobnik podający się za Piotr J. Ochwal, śmiał
stwierdzić, iż:

> wymień se na VG ING-u (ja tak zrobiłem, bez problemu) - będziesz miec
> lepsze kursy i niższy limit do uzyskania bezpłatnego wznowienia.

O limity się nie martwię ;> Poza tym, zdecydowanie wolę MC od Visy
(pozostał mi wielki niesmak po masowych brakach autoryzacji na Serbii).

> jakieś 4-5 dni po złożeniu wniosku do DC powinien się u ciebie
> zameldować kurier "Stolicy" z kartą. Na ustalenie PINu czeka się 1-2
> dni (trzeba wypełnić formularz i wysłać do DC)

Dzięki.

--
Marcin Nowakowski
MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105