[Karty] Re: Diners (było) Re: Ryanair

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Sun, 20 Nov 2005 22:27:53 +0100

Marcin Nowakowski wrote:
> To ja przy okazji, jak Ci się Diners sprawuje? W sensie kursy

znośne. Niedawno tu podawałem.

> problemy z autoryzacją itp.

Pomijając Polnische Wirtschaft, czyli kulawą autoryzację poza
PolCardem - nigdy i nigdzie na świecie nie miałem problemów.
Szczególnie w hotelach zagranicą od razu milej na człowieka patrzą i
prawie zawsze można liczyć na jakiegoś "gifta" - niedawno w
Budapeszcie bez pytania dostałem darmowy parking w podziemiu
(normalnie kosztował 15€ za dobę)

A nawet raz mnie uratował w Auchan, gdy podjechałem z wózkiem pełnym
zakupów i pani powiedziała, że "karty nie chodzą", bo im centralka
padła. Poprosiłem, żeby mimo wszystko spróbowała - i miałem szczęście
- poszło bez autoryzacji :)

Przydaje się też do wypłacania małych kwot w bankomatach - prowizja 4%
niezależnie od kwoty i 1-2 miesiące na spłatę (termin spłaty wypada
zawsze 28 dnia miesiąca następnego).

> Zastanawiam się nad tym plastikiem jako uzupełnienie do KK.

Pomijając 300 zł za wydanie (ja to "psychologicznie" traktuję, jak
roczna prowizja 2% za linię kredytową 15.000 zł :-) - myślę, że warto.
A na pewno warto wydac te trzy stówki na Dinersa niż na jakąś gównianą
platynową Visę :)