Odp: [Karty] RE: [Karty] RE: [Karty] Szybko¶æ bankomatów (by³o: czy¿by falstart ?)

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 9 Nov 2005 14:26:09 +0100

K.Sz. — zapisano w dniu 2005-11-09 13:43:28:
> Obawiam się działają tak samo - możliwe, że słyszałeś
> jeszcze prace dyspensera, który był w czasie powrotu
> pasa transportu .
> Poza tym drukarka igłowa nie szumi łagodnie tylko mach
> głowica w lewo i  prawo co przy zużytym mechanizmie potrafi
> nieźle hałasować.
> Co do PIN-u to może być zabrudzona klawiatura i nie
> wciskająca się do końca któraś cyferka - pamiętaj, że PIN
> weryfikuje system w którym prowadzona jest karta, a nie
> system obsługujący bankomat.

Dobrze, przyjmijmy, że mi się to wszystko zdawało i, mimo
korzystania od wielu lat z bankomatów, mogę mieć problemy
z odróżnieniem brzmienia poszczególnych faz działania.
Nie wyjaśnia to jednak diametralnych zmian w szybkości pracy.
No cóż, obserwujmy dalej.