[Karty] Ludzie listy piszą...

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Wed, 9 Nov 2005 14:54:08 +0100

Pisownia oryginalna

Witam Serdecznie,

Jako Klienta Panstwa banku jestem głęboko poruszony troską i dbałością o
mnie w tych ciężkich dla bankowosci czasach.

Z ogromną radością przywitałem zaproszenie do grona
WYSELEKCJONOWANYCH,WYBITNYCH i SPECJALNYCH klientów panstwa banku.

Przepustka do tego swiata VIP-ow w formie SREBRNEJ karty kredytowej dotarła
do mnie bezpośrednio za pośrednictwem niezawodnej Poczty Polskiej.

Bycie VIP-em, osobą nagrodzoną lub wyróznioną niesie ze sobą wiele
korzyści. Taka nabilitacja sama w sobie powinna być powodem do dumy i
radości.

Pewnie by i była... Jak na razie jedyna korzysc to korzysc BANKU BPH w
postaci 4,50zet za "obsługe karty"

Czymże jest jednak taka symboliczna opłata dzieki której można stac  się
VIP-em.!!

Osobowością wybitną, ze zdaniem której wszyscy się liczą .. No bo jak nie
liczyc się ze zdaniem VIP-a!! .

Otoz okazuje się, iż głownie BANK BPH-a VIP-a w DUPIE  ma. !!!

WIELOKROTNIE informowałem, iż NIE JESTEM ZAINTERESOWANY żadna karta
kredytową!!!!

ZADNĽ oznacza ŻADNA ani dla siebie, mojej firmy, mojego kota ani chomika!!!
Po prostu zadną!!!!

Osoby nadal nie rozumiejące określenia ŻADNA odsyłam do encyklopedi lub
słownika jezyka polskiego.!!!!!

Jakiez było moje zdumienie gdy pewnego pieknego poranka otrzymałem Poczta
ten /dla niektórych/ plastikowy przedmiot pożadania.

W liscie podpisanym przez samego prezesa /sratatata/  było stwierdzenie, iż
teraz wystarczy tylko abym udal się do oddzialu i AKTYWOWAL karte.

Do żadnego oddzialu się nie udałem, a aktywacja karty polegała na
przecieciu jej na poł nożyczkami i wywaleniu do kosza. /notabene wywalam
tam wszystko czego nie chce, nie chciałem i o co nie prosilem/

Jakiez było moje zdumienie, gdy logując się w niedziele do systemu SEZAM,
zauważyłem otwarte subkonto kartowe z limitem 10tys do karty której NIE
AKTYWOWALEM i o która NIE PROSILEM i której  NIE CHCIALEM!!

Co wiecej z konta osobistego zapewne "zgodnie z tabela opłat i prowizji"
ściągnięto mi 4,50 zl tytułe "obługa karty " tak, tak, tak dokladnie tej
samej karty której nie chciałem nie prosilem !!!!

Sytuacja ta jest BULWERSUJACA i wybitnie NAGANNA!!

W dupie /bez przeproszenia/ mam 4,50 zeta natomiast nie zgadzam się na
traktowanie mnie jak IDIOTY i IMBECYLA.

Nie wnikam czyja to WINA. PODKRESLAM, iż z obsługi PERSONELU bankowego do
dnia dzisiejszego byłem WYBITNIE zadowolony. Cała tę sytuację odbieram jako
złodziejska praktykę banku, której to mowie ZDECYDOWANE NIE!

NINIEJSZYM RZĄDAM i DOMAGAM SIĘ!!!  / nie proszę/ Natychmiastowego
zamkniecia subkonta kartowego ORAZ Bezzwłocznego ZWROTU kwoty w wysokości
4,50 na moje konto bankowe!!!

Domagam się również:
a) PISEMNYCH PRZEPROSIN !
b) usuniecia mojej zgody na otrzymywanie materiałów REKLAMOWYCH z banku
BPH.

Sugeruję SZCZEGÓLNE zajecie się moim postulatem nr B, gdyz mail ten
zostanie przeze mnie wydrukowany i zachowany a w sytuacji gdy otrzymam
jakakolwiek przesyłke reklamową od BANKU BPH, poinformuje o tym fakcie
GIODO. (Główny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych)

Pozdrawiam Serdecznie
Michał Owsiewski
PS
We wtorek podstawie pod siedzibe banku mojego Jeepa wraz z kluczykami i
faktura za wynajem tego auta na miesiąc! Faktura będzie wystawiona na
2000zlotych +VAT tytułem "Promocyjne WYPOZYCZENIE SAMOCHODU" Ja wiem ze
PAnstwo nie zamawialiście tej usługi. Jeepa Nie chcecie i nie potrzebujecie
wynajmowac. Ale dla Mnie jesteście prawdziwymi mistrzami w sztuce wyłudzani
kasy za niechciane usługi, .. A każdy mistrz to prawdziwy VIP!! I jako
VIP-y załapaliście się na specjalna oferte promocyjna mojej firmy ": "JEEP
na miesiąc za jedyne 2tysie" Wkrotce planuje szereg nowych promocji, w
których wezmiecie jako bank udzial wbrew swej woli.. No bo przeciez w BPH
to normalne prawda ????