[Karty] Re: paypal

Piotr J. Ochwal karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 17:54:19 +0200

Przemyslaw wrote:
> Przecież UK to UE więc to chyba oczywiste

Nie dla Angoli - oni dalej nalepiają CN22 na listach do Polski :)

> z UK dostaję regularnie przesyłki z Amazona (tzn w sumie to one są a
> Germanii wysyłane)

jesteś pewien? Na moich jest "Royal Mail 1st class". Co innego
Amazon.com (USA) - te faktycznie są wysyłane z Niemiec.

> P.S. Ostatnio mi jakiś wariat z DE wyskoczył 22,50 EUR za 16 pojemniczków do
> robienia lodów na patyku (wartyvh 4,5 EUR a ważących
> pewnie 100 - 200 g)

zdzierca. Ja niedawno kupowałem radiostację w wimo.de (paczka 3 kg) -
porto wyszło 15,50€
Nie dość, że cena netto była niższa niż u polskiego dystrybutora, to
jeszcze VAT sporo niższy - no i z przesyłką wyszło taniej niż w Łodzi
bez wysyłki :)