[Karty] Re: paypal

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 16:39:41 +0200

> Jeśli to będzie szło z UK - to ani cła, ani VAT. Natomiast sprawdź, czy
> to nasz standard, bo widziałem takowe, ale w jakimś NTSC.

Przecież UK to UE więc to chyba oczywiste, rozważaliśmy inne kraje, np. USA,
Kanada, Chiny itd.
z UK dostaję regularnie przesyłki z Amazona (tzn w sumie to one są a
Germanii wysyłane) o wartości 40 - 100 GBP
i nigdy żadnych niespodianek nie było.
A poza Europą staram się nie kupować bo koszty przesyłek połączone z
fantazją zprzedawców w ich ustalaniu skutecznie
zniechęcają.

Przemysław

P.S. Ostatnio mi jakiś wariat z DE wyskoczył 22,50 EUR za 16 pojemniczków do
robienia lodów na patyku (wartyvh 4,5 EUR a ważących
pewnie 100 - 200 g)