[Karty] Re: paypal

Przemyslaw karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 21 Jun 2005 18:03:33 +0200

> jesteś pewien? Na moich jest "Royal Mail 1st class". Co innego
> Amazon.com (USA) - te faktycznie są wysyłane z Niemiec.

Na pewno część jest wysyłana z DE, mniejsze chyba z DE
Ostatnio dostałem w końcu jako paczkę, bo zamówiłem 4 opasłe ksiązki i ta
paczka na pewno wyszła z DE,
zacznę zbierać kwitki :)

> zdzierca. Ja niedawno kupowałem radiostację w wimo.de (paczka 3 kg) -
> porto wyszło 15,50€
> Nie dość, że cena netto była niższa niż u polskiego dystrybutora, to
> jeszcze VAT sporo niższy - no i z przesyłką wyszło taniej niż w Łodzi
> bez wysyłki :)

no niestety, ale na jego obronę mam, że to głąby są a taryfa ichniej poczty
podobnie skomplikowana
jak w naszej tepsie :) a oni nie wiedzą, że można paczuszką zamiast paczką
albo najlepiej listem

Przemysław