[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Radoslaw Stachowiak karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 18:26:16 +0200

On 6/17/05, Krzysztof Kowalski <kowalski@3a.pl> wrote:

> Powiedzmy. Choć to odroczenie o miesiąc. Ile mogę sobie odroczyć o miesiąc?
> 2, 3? 5 tysięcy max. No to takie zapasy to na koncie mam.

Chwila chwila Krzysztof, czyzby jakiś nowy model rodzinny że teść
umiera co miesiąc? ;)

Przykład był na wydatki sporadyczne, jednorazowe, i tutaj KK sprawdza
się _świetnie_.

> Możesz się tylko cieszyć, że masz żelazną wolę. Osobiście NIE ZNAM nikogo
> kto by nie miał z tym problemów - tylko kto się przyzna ;)

<nieskormnie>Ja</nieskromnie>.

Porady:
1. notujesz absolutnie wszystkie wydatki (wystarczy dobry arkusz w excellu)
2. notujesz absolutnie wszystkie przychody
3. okresowo sprawdzasz najwieksze kategorie w 1. i stosujesz odpowiednie korekty
4. masz poustawiane automatycznie wszystkie rzeczy cykliczne (nawet ze
zeminnymi kwotami)
5. regularnie sprawdzasz moneyflow (1+2) stosujac notowanie (1+2)
przewidywanych operacji
6. używasz odpowiednich narzędzi do odpowiednich zadań (KK/KD/FI itd)
7. jestes ze Szkocji ;)

--
radoslaw.