[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 18:31:26 +0200

> Chwila chwila Krzysztof, czyzby jakiś nowy model rodzinny że teść
> umiera co miesiąc? ;)
>
> Przykład był na wydatki sporadyczne, jednorazowe, i tutaj KK sprawdza
> się _świetnie_.

No więc ok. Nie neguję.
Równie świetnie nadaje się silna wola i parę kilo zaskórniaków ;) Fakt -
kartę mieć jest duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuużo łatwiej :)

> Porady:
> 1. notujesz absolutnie wszystkie wydatki (wystarczy dobry arkusz w
excellu)
> 2. notujesz absolutnie wszystkie przychody
> 3. okresowo sprawdzasz najwieksze kategorie w 1. i stosujesz odpowiednie
korekty
> 4. masz poustawiane automatycznie wszystkie rzeczy cykliczne (nawet ze
> zeminnymi kwotami)
> 5. regularnie sprawdzasz moneyflow (1+2) stosujac notowanie (1+2)
> przewidywanych operacji
> 6. używasz odpowiednich narzędzi do odpowiednich zadań (KK/KD/FI itd)
> [...]

To jest za mało :) Brakuje jednego punktu - nie wydajesz więcej niż
zaplanowałeś! :) Wszystkie 6 punktów stosowałem. Najgorzej było z tym, o
którym napisałem :DDD

pzdr
KK