[Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 18:14:15 +0200

> 3. Nie zapomnij też o tym, że kredytówka pozwala zneutralizować nagłe
> wydatki.
>
> Case:
> Jakiś czas temu zmarł mi teść, nagle musiałem między innymi zapłacic
> podatek za miejsce na cmentarzu. Spora kwota - podatek to największa
> związana z pogrzebem.
> Zapłaciłem kartą, miałem prawie dwa miesiące na to, żeby tę kwotę
> zebrać. Bieżącą gotówkę wydałem na inne sprawy związane z pogrzebem.
> Przepraszam za smutny przykład, ale bardzo życiowy.

Powiedzmy. Choć to odroczenie o miesiąc. Ile mogę sobie odroczyć o miesiąc?
2, 3? 5 tysięcy max. No to takie zapasy to na koncie mam.

> 4. Poza tym na przykład kredytówka BPH ma w cenie (zresztą 0 zł)
> ubezpieczenie KL za granicą. Wyjeżdżając na kilka dni nie muszę się o
> nie martwić. Wyjeżdżając na kilka tygodni na wakacje, sporo
> zaoszczędzam.

No niech będzie.

> 5. Poza tym - dlaczego mam płacic za debet i czekać z niektórymi
> wydatkami aż dostanę pensję ? Mogę kupić od razu, a spłacić za kilka
> tygodni. KK podnosi komfort życia i zwiększa płynność finansową.
> Kupując prezenty na święta, mogę je dłużej spłacać. To samo dotyczy
> wakacji.

Powiedzmy - choć to nie są jakieś porażające pieniądze :)

> Dlaczego większość na liście narzeka na to, że nie umie zarządzać
> finansami ?

Możesz się tylko cieszyć, że masz żelazną wolę. Osobiście NIE ZNAM nikogo
kto by nie miał z tym problemów - tylko kto się przyzna ;)

pzdr
KK