Odp: [Karty] Re: Duze zmiany w ofercie KK Citka

Roman Habrat karty@listy.icm.edu.pl
Fri, 17 Jun 2005 21:33:52 +0200

PJO ? zapisano w dniu 2005-06-17 21:02:31:

> ???????

> nowej karty? A to nie wolno pobierać???

Już wiem. Też z początku myślałem, że Radkowi chodzi
o dwa różne przekręty, a to jest najwyraźniej opis
przypadku gdzie bank ogłasza bezpłatne zastrzeganie,
lecz opłatę przerzuca na moment wydawania nowej karty
po zastrzeżeniu starej.

Ocena zależy od wysokości opłaty. Gdyby chodziło tylko
o zniechęcenie do zabawy w postaci zastrzegania co tydzień,
to powinno wystarczyć 5-10 zł, jednak opłata rzędu 50-300 zł
zaczyna być zaporowa i wielu ludzi chcąc uniknąć kosztów
tak długo będzie szukać zaginionej karty, że koszty narobione
przez złodzieja wyjdą spod ochrony (24h przed odpowiada bank)
i zapłaci były posiadacz.