[Karty] Duze zmiany w ofercie KK Citka

Michał 'Amra' Macierzyński karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Jun 2005 17:34:05 +0200

Krzysztof Kowalski wrote:
> Wybacz, ale mnie osobiście zwisa ile jest oprocentowanie na karcie :)

30% klientow citka pewnie nie. A zatem? ;)

> Ale czy tu się coś zmieniło?

Ma sie zmienic ;) BTW BP najlepiej im sie teraz sprzedaje.

> Nie mój segment.

A chca ich miec 20 tysiecy. to teraz porownaj do Multi.

> Być może - nieistotne. Nadal nie rozumiem gdzie są te "duże" zmiany z
> tematu listu?

A jakie uwazalbys za duze? Zmiana plastiku nie, oprocentowania nie,
wprowadzenie do oferty platyny tez nie...
Dla mnie to wlasnie oprocentowanie - po tylu latach i to od razu na
konkurencyjny poziom jest juz wystarczajaca zmiana do dania takiego tytulu.

> A ja ostatnio w ogóle przestaję rozumieć po cholerę mi karta
> kredytowa. Ktoś mi pokaże istotny plus z jej posiadania?

Heheh - to nie jestes jedyny ;)
a) znizki
b) mozesz sobie oddalic moment splaty kasy
c) dziala w necie - debetowych embosowanych teraz malo, a na chargowke nie
wysepisz znizki, ze nic nie zaplacisz za wydanie na kolejny rok...
d) z ta embosowalnoscia - dobrze miec gdzies za granica ;)

Zadbaj o swoje pieniądze!