[Karty] Duze zmiany w ofercie KK Citka

Krzysztof Kowalski karty@listy.icm.edu.pl
Thu, 16 Jun 2005 17:26:24 +0200

> Wybacz - ale oprocentowanie KK Citka nizsze niz w MultiBanku to
rewolucyjna > zmiana.

Wybacz, ale mnie osobiście zwisa ile jest oprocentowanie na karcie :)

> Nie mowiac o znizkach czy co-brandach.

Ale czy tu się coś zmieniło?

> Karta Platynowa Citi - wiesz - to nie tylko o kolor chodzi plastiku, jesli
> masz na mysli koliberka platynowego :D

Nie mój segment.

> Po prostu w tym momencie oferta Multi nawet sie nie umywa do tej Citkowej.

Być może - nieistotne. Nadal nie rozumiem gdzie są te "duże" zmiany z tematu
listu?

> Nawet pomimo tych 6,5 zl oplaty miesiecznej. Dostep przez internet - w
> zasadzie jak dla mnie (a przeciez na tym punkcie skrzywionego ;) to
> pryszcz....

A ja ostatnio w ogóle przestaję rozumieć po cholerę mi karta kredytowa. Ktoś
mi pokaże istotny plus z jej posiadania?

pzdr
Krzysiek