Re[2]: [Karty] Re: Walki z VW Bank Direct

Piotr Gralak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 22 Feb 2005 23:26:03 +0100

kk> He he, wiedziałem, że SebMal się odezwie :o)
kk> W przypadku zniszczenia/utraty tokena wysokość szkód ograniczona jest przez
kk> wartość samego tokena, natoamist w przypadku utratu karty nie mają z
kk> wartością karty (nikłą) nic wspólnego. I dlatego casum sentit działa wobec
kk> szkód z uszkodzonego tokena a nie działa wobec szkód z utratu karty w ich
kk> zakresie wynikających z nieuprawnionego jej użycia

Ech, szkoda ze nie zostalem prawnikiem, tez bym sobie umial tak
fajnie pobelkotac, zeby mnie nikt nie rozumial ;)
Chyba na emeryturze zalicze prawo na uniwersytecie trzeciego wieku :)

G.