[Karty] Re: [Karty] Re: [Karty] Co trzeci Polak ma kar tępłatniczą

Michał Leśniak karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 15 Feb 2005 22:34:09 +0100

Sebastian Malarz wrote:

> Nie zgodzę się poza tym, że zwracają uwagę - jak to napisałeś -
> "koperty urzędowe
> bez podanego nadawcy". Raz, że nie wiem co znaczy "koperty urzędowe"
> (znaczy się,
> takie na których adres jest wydrukowany a nie wypisany ręcznie? :-)
> dwa, że akurat
> urzędowe koperty dane o nadawcy mieć powinny. Jak dla mnie tego typu
> koperta wygląda po prostu jak papierowy spam marketingowy, którego
> niestety każdy z nas
> chyba otrzymuje coraz więcej.

Co uważam za kopertę urzędową ? Kopertę, na której cały opis jest
wydrukowany, a w szczególności wydrukowana jest informacja o pobranej
opłacie zamiast znaczka. Wiadomo, że nikt prywatny takich rzeczy nie
wysyła.

Być może faktycznie podobnie wyglądają koperty ze spamem marketingowym
i w takiej sytuacji przyznaje Ci rację.
Ja na szczęście takich przesyłek nie dostaję, więc nie mam porównania.
W każdym razie jeżeli dostaję "tajną" przesyłkę, to jestem pewien że
to z banku.

pozdrawiam i proszę o uspokojenie swojego nastroju w śnieżny, zimowy
wieczór (taki jest w Katowicach - to do Warszawiaków którzy mają
wiosnę)

Michał