Re: [Karty] KARTA 2005 wrażenia

Sebastian Malarz sebmal at onet.pl
Fri Dec 16 00:27:03 CET 2005

> Dosyć smutna refleksja nasuneła mi się przy stoisku ukraińskiego
> czasopisma
> "Kart blansz" (transkrypcja fonetyczno-słuchowa bo nie chcę używać
> cyrylicy). A mianowicie taka, że Ukraincy mają czaopismo stricte kartowe
> no a my...

A my mamy za to prnews :-)

> Co więcej zastanawiają się nad wejściem ma polski rynek.

No niestety o to mi właśnie chodziło - tak się zaczyna dziwnie składać, że
na kartowych targach w Polsce zamiast nowinek i ciekawostek z zachodu, mamy
nowinki i ciekawostki ze wschodu. I jak się okazuje, równie interesujące.
Tylko tak trochę głupio, że na polskich targach kartowych to ukraińcy nam
pokazują, że u nich taka gazeta wychodzi. Czy nie powinno być przypadkiem
odwrotnie? :-)) Dobrze, że dla równowagi European Card Review się też
prezentował :-)

Pozdrawiam,
Sebastian Malarz