RE: [Karty] KARTA 2005 wrażenia

Filip Wyszomirski fwy at inetia.pl
Sun Dec 18 20:12:11 CET 2005

To już trzecie targi, nad udziałem w których mógłbym się zastanawiać zawodowo. Za każdym razem jednak przemyslenia nie były zbyt długie. Znaczący dostawcy wiedzą, że te targi w żaden sposób się nie zwrócą finansowo. Bardzo rzadko targi odwiedzają osoby, które mogą podejmować decyzje. Rynek polski jest na tyle mały, że można w miarę szybko dotrzeć do odpowiednich osób w odpowiednich bankach. Zaoszczędzone pieniądze lepiej wydać na koszty delegacji i inne reprezentacyjne :-)
Do tego dochodzi szereg elementów, które zniechęcają dużych dostawców:
- termin (blisko francuskich targów Cartes lub tak jak w tym roku prawie w święta)
- tragiczny sposób i harmonogram przygotowań do imprezy
- ogromny i niezmienny bałagan organizacyjny w trakcie
- prezentacje podczas konferencji są z łapanki - kogo da się ściągnąć

Z mojej strony chodzę na targi, aby posłuchać na konferencji co moja szanowna konkurencja ma nowego do zaoferowania. I nic więcej.

Filip