Re: Odp: [Karty] Re: Jak zniszczyć kartę czipową?

karty@listy.icm.edu.pl karty@listy.icm.edu.pl
Tue, 02 Aug 2005 14:53:59 +0200

This is a multi-part message in MIME format...

------------=_1122987239-5249-28

<HTML><HEAD>
<META http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META name="GENERATOR" content="onet.poczta">
<STYLE TYPE="text/css"><!--P {margin:0px}--></STYLE>
</HEAD><BODY>
<P>Ale wiecie co? Niektóre słowa nieobecne w języku polskim to jedna rzecz. A zupełnie co innego jakość języka. O ile nie razi mnie żaden token czy interfejs, o tyle gdy słyszę faceta mówiącego poszłem w tą stronę (choć "tą" wedle pożal się boże językoznawców jest już w mówionym języku dopuszczalne), to od razu widzę jak mu słoma z butów wychodzi. Znaj proporcje mocium panie!.</P>
<P>Dlatego choć nie dziwi mnie&nbsp;dziwaczny język&nbsp;młodego człowieka, o tyle od dorosłego - i młodego w wielu sytuacjach - wymagam elegancji. I dobrego wychowania. Jakoś milej się wtedy&nbsp;żyje.&nbsp;&nbsp;Dlatego właśnie dość uszczypliwie potraktowałam dziś panienkę w banku, która tak prostej rzeczy jak wyciagu nie potrafiła znaleźć i jeszcze miała do mnie o to pretensje, no.... było wesoło.</P>
<P>Pani mi : a bo u nas w regulaminie</P>
<P>&nbsp;a ja na to: a czy zna&nbsp;pani prawo bankowe? A kodeks cywilny? A wie pani, co mnie obchodzą regulaminy wewnętrzne?&nbsp;No właśnie. </P>
<P>&nbsp;</P>
<P>:-)</P>
<P>&nbsp;</P>
<P>Anka</P>
<P><BR>&nbsp;</P>
<P>&gt;Spontanicznie to wchodził "joystick", dopiero językoznawcy kazali<BR>&gt;pisać go "dżojstik". Inna sprawa, ze manipulator drążkowy był obecny<BR>&gt;w polskiej literaturze technicznej kilkanaście lat przed pojawieniem się<BR>&gt;komputerów osobistych z dżojstikami.<BR>&gt;--<BR>&gt;Roman<BR>&gt;<BR>&gt;_______________________________________________<BR>&gt;Karty@listy.icm.edu.pl<BR>&gt;http://listy.icm.edu.pl/mailman/listinfo/karty<BR>&gt; </P></BODY></HTML>
------------=_1122987239-5249-28

[...]

Dlatego choć nie dziwi mnie dziwaczny język młodego człowieka, o tyle od
dorosłego - i młodego w wielu sytuacjach - wymagam elegancji. I dobrego
wychowania. Jakoś milej się wtedy żyje.  Dlatego właśnie dość uszczypliwie
[...]

 a ja na to: a czy zna pani prawo bankowe? A kodeks cywilny? A wie pani, co
mnie obchodzą regulaminy wewnętrzne? No właśnie.

:-)

Anka